No i się skończyło (Kompletne fiasko systemu za miliony złotych):
Decyzję o częściowym wypowiedzeniu umowy z wykonawcą NB Tricity podjął Zarząd Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot. Powodem były między innymi niedotrzymywanie terminów w dostawach rowerów, usterki, czy brak dostępności jednośladów. -- Dalsza współpraca z nierzetelnym kontrahentem nie rodzi nadziei na poprawę, a dalsze czekanie na rozwój wydarzeń w spółce NB Tricity byłoby zbyt dużym ryzykiem dla publicznych pieniędzy -- czytamy w oświadczeniu OMGGS.
Własnością Obszaru Metropolitalnego są 1224 rowery, 660 stacji, system IT i całe oprogramowanie internetowe.
Rower Metropolitalny Mevo miał być najnowocześniejszym systemem roweru miejskiego w Europie.
Od siebie dodam że nie tylko miał być ale był. Przez pół roku:-) Co do majątku (rowery/stacje/ITsystem), to mniemam, że jest gówno warty (w szczególności system, który zgodnie z umową kosztował 600 tys PLN, LoL). Dane dotyczące wykorzystania MEVO, które zgromadziłem (kwiecień-październik) udostępniam tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz