niedziela, 11 listopada 2007

Przeliczanie ceny z USD/EUR na PLN

Kiedyś to się mnożyło cenę w USD razy trzy a rezultatem był ekwiwalent w PLN. Ostatnio jednak kurs dolara tak szybko spada, że pomyślałem o jakimś bardziej precyzyjnym narzędziu. Gdyby tak na przykład Firefox wyświetlał co trzeba przeliczone na PLN..., jakiś plugin (currency converter?). Najpierw spróbowałem wtyczkę Change ale nie podobał mi się sposób w jakim ona działa--być może niesłusznie. Za duże zadęcie jak dla mnie: oddzielna belka w menu (podobno można ukryć bez straty dla wygody obsługi) i ciągle musiałem wybierać że chcę konwertować na PLN. Usunąłem Change i zainstalowałem z kolei Yahoo! Finance Currency Converter (wymaga uprzedniego zainstalowania Greasemonkey.

Z tego co zauważyłem do tej pory skrypt powoduje problemy na stronach onet.pl. Nie jest to jednak poważna usterka. Po pierwsze rzadko oglądam strony na onet.pl, a po drugie bardzo łatwo wyłączyć Greasemonkey klikając na ikonę umieszoną na dole okna FireFoxa.

1 komentarz: