poniedziałek, 30 czerwca 2008

Nowe obiektywy

Kupiłem do E-510 lepsze obiektywy, konkretnie używane na ebay.com. Na allegro mało jest ofert sprzedaży obiektywów Olympusa. Są wprawdzie w ciągłej sprzedaży z przemytu z USA, ale w ten biznes nie chciałem wchodzić. Nowy Zuiko 14-54 ED kosztuje wg. ceneo minimum 1700 zł, z przemytu via Allegro ca 1300--1400 zł. Ja kupiłem za 950 zł na ebay.co.uk. Jeszcze taniej jest na ebay.com ale później kłopot pn. urząd celny. Założyłem, że nie ma sensu aż tak bardzo oszczędzać:-) Do tego 14-54 dokupiłem jeszcze drugi, większy 50-200 ED. To jest starszy model, bez napędu SWD.

Nowe obiektywy są dużo jaśniejsze niż te standardowe, dołączane ,,w promocji'' do aparatu. Są też znacząco cięższe. Różnicę widać patrząc na średnicę soczewek (cf. zdjęcie obok).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz