niedziela, 14 września 2008

Na MSIE nie działa

Dokumenty z http://pinkaccordions.homelinux.org/wblog nie wyświetlają się poprawnie w IE 6. Czy się wyświetlają w nowszych Eksplorerach to nie wiem -- nie sprawdzałem. Nawet chciałem dziś coś w tej sprawie dłubnąć ale nic z tego nie wyszło. Ostatecznie poprzestałem na dodaniu uwagi w nagłówku, że w MSIE nie działa. W sumie używanie dziś MSIE to dziwactwo, bo czemu nie korzystać z czegoś co jest lepsze skoro to nic nie kosztuje?

Dopisane 17 września 2008: Ponieważ arkusz CSS działał z przeglądarkami FF/Opera a z MSIE nie, więc uważałem że problem jest -- jak prawie zawsze -- z systemem specjalnej troski. Tak to już jest, że jak ktoś notorycznie coś psuje, no to podświadomie się zakłada, że ów ktoś ma zawsze popsute. [Pamiętam zwłaszcza w tym kontekście hasełko reklamowe MS Polska sprzed paru lat: kto pomyśli -- my pomyślimy. Na wydruku brak było tzw. polskich liter: kto pomyli -- my pomylimy. Brawo dla tych panów za szczerość:-]

Jednak w wolnej chwili sprawdziłem, i się okazało, że strona nie wyświetla się prawidłowo w IE7 też, co by mogło znaczyć że być może mój arkusz na 100% nie jest poprawny. Przyznam się przy okazji bez bicia, że nie znam/nie używam ,,zaawansowanych'' właściwości CSS -- arkusz skopiowałem kiedyś z pewnej strony i wydawało się że działa. Teraz po krótkich konsultacjach dodałem left do właściwości lewej/prawej kolumny. Teraz działa lepiej, a przynajmniej działa w IE7. BTW arkusz, o którym mowa jest tutaj: 2cols.css.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz